Klachten
Uiteraard doen alle medewerkers van Medisol/AEDwinkel.be hun uiterste best om u goed te helpen. Maar waar mensen werken worden fouten gemaakt. Heeft u een klacht of een suggestie ter verbetering van onze service? Wij horen het graag van u. Suggesties mag u altijd per telefoon doorgeven op 02 588 04 01.
Gelieve voor een klacht de volgende procedure te volgen:
Uw klacht kunt u per post of via e-mail ([email protected]) naar ons versturen.
Vermeld hierbij a.u.b. de volgende zaken:
- Een omschrijving van de klacht;
- Het bestelnummer of factuurnummer waarop de klacht van toepassing is;
- Contactpersoon en contactgegevens;
- Eventueel de gewenste correctieve actie;
- Eventueel het product waarop de klacht betrekking heeft, vraag dan wel telefonisch bij een Medisol medewerker om een RMA nummer via +32 (0) 2 588 04 01.
Wij nemen uw klacht in behandeling en zullen zo snel mogelijk met een reactie komen.